16 januari 2017

Fotbollen döda mig

Allmänt

Jag överdriver i rubriken men jag har iallafall lyckats att bryta 3 ben i min fot igår på träningen vilken har lett till en hel natt på sjukhus, samt gips i 6 veckors tid! YEY ME! Ligger förvriden på gyn avdelningen också för det var fullt överallt men måste ändå säga att personalen är ju för goa, super trevliga damer som jobbar här verkligen. 

Jag har har fått mig en dusch från helvetet då dom trodde jag skulle opereras men det behövdes ej. Ska dock tillbaka hit och 10 dagar för att kolla foten och att allting går rätt till, om det mot förmodan inte gör det blir det en operation som ger en gips upp till 3 fkn månader.

ny gipsad, tog svart färg Btw. Super tråkigt nu när jag tänker på det.
Här tror jag att jag skall dö men så är det verkligen inte.
En ranson bild från en fotbollsträning. Helt körda, kändes ändå relevant
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress